پاکستان بحریہ نے شمالی عرب سمندر میں لائیو ہتھیاروں کی فائرنگ کا آغاز کیا.

0
337

آگ کی طاقت کا ایک شاندار ڈسپلے میں، پاکستان بحریہ نے شمالی عرب سمندر میں لائیو ہتھیاروں کی فائرنگ کا آغاز کیا. بحریہ کے اسٹاف ایڈمرل محمد زکا اللہ کے سربراہ نے اس واقعہ کا مشاہدہ کیا اور بیڑے کی لڑائی کی تیاری کی تعریف کی.

اسلحہ کی اس کشیدگی کے مظاہرہ میں، پاکستان بحریہ ہیلی کاپٹر سیل نے ایئر سطح پر اینٹی جہاز کی میزائل کا آغاز کیا جس نے کامیابی سے اشارہ کرنے والے ہدف کو کامیابی سے نشانہ بنایا، اسلحہ کی عدم تشدد اور پی این فلیٹ کی جارحانہ کارٹون کی تصدیق کی. PN ہیلی کاپٹر سییک کی طرف سے کامیاب فائرنگ، پی این فلیٹ کے اعلی ریاست کی تیاری اور پیشہ ورانہ شخصیت کی عکاس ہے. نیوی اسٹاف کے چیف نے سمندر میں مختلف بیڑے کے یونٹوں کا دورہ کیا اور جاری مشقوں کا مشاہدہ کیا.

بحریہ کے اسٹاف ایڈمرل محمد زکا اللہ نے چیف جسٹس پی این فلیٹ کی لڑائی کی تیاری پر اپنی پوری اطمینان کا اظہار کیا اور تمام ملوث افراد کی کوششوں کی تعریف کی. بحریہ چیف خاص طور پر اہلکاروں کی پیشہ ورانہ تعریف اور اعلی حوصلہ افزائی کی تعریف کرتے ہیں. انہوں نے ملک بحریہ کے دفاع کو یقینی بنانے اور بحری جہاز کے مفادات کو ہر قیمت پر تحفظ دینے کے لئے پاکستان بحریہ کے حل کی توثیق کی.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here