حکومت کا عاطف میاں قادیانی سور کو اقتصادی مشاورتی کونسل سے الگ کرنے کا فیصلہ آ گیا ہے

0
457

حکومت کا عاطف میاں قادیانی سور کو اقتصادی مشاورتی کونسل سے الگ کرنے کا فیصلہ آ گیا ہے

یہاں مزید بھی کچھ کہنا چاہوں گا کہ

کچھ تبدیلیاں لانی پڑتی ہیں غیرتیں جگانی پڑتی ہیں میں بہت مشکور ہوں تمام سوشل میڈیا کے ان مجاہد بہن بھائیوں کا جنہوں نے اس قادیان کے گند کے خلاف آواز اٹھائی اور بلا امتیاز تنقید جاری رکھی۔۔

دراصل ہمارا سوشل میڈیا پر فرض بھی یہی ہے کہ ہم حق بات کو با آواز بلند کریں اور شخصیت پسند اور پارٹی بازی سے کر نکل صرف اسلام و پاکستان کے دفاع کے کام جاری رکھیں۔۔

الحمداللہ کہ اب ہمارا پاکستانی سوشل میڈیا بھی اسلام کا قلعہ بنتا جا رہا ہے یہاں اب بہت سے نئے مجاہدِ اسلام اور عشقِ حقیقی والے آ گئے ہیں جو اسلام و پاکستان کے نظریات پر کسی قسم کا کمپرومائس نہیں کرتے۔۔

مگر اس عاطف میاں کے معاملے میں یوتھیوں نے پٹواریوں اور جیالوں سے بڑھ چڑھ کر اپنی جہالت کا مظاہرہ کیا جو عمران کی محبت میں حکومت کے غلط فیصلے کو ڈیفینڈ کرتے رہے اور علم نا ہونے کے باوجود بھی علماء کی مشاورت کے بغیر غلط دینی دلائل سے گمراہی پھیلاتے رہے۔۔

اور افسوس مجھے اس پر بھی رہے گا کہ چند ٹین ڈبا مارکہ دانشور اپنی دانشوری چمکانے اور پی ٹی آئی کی اندھی حمائیت کے چکر میں اسلام اور پاکستان کے نظریات پر ایسے سوالات اٹھاتے رہے جس سے قادیانیوں کو وہ وہ وہ باتیں پتہ چلیں جس کا انہیں علم تک نہیں ہوتا تھا اور پھر انہوں نے ان دانشوروں کے دئیے ہوئے سبق پر اسلام و پاکستان کے خلاف سوشل میڈیا پر نئی ایسی نظریاتی جنگ شروع کردی جس میں کئی اہم معاملات کو نظر انداز کر کے اہل حق کو انکے جوابات دینے پڑے۔۔

اور عام فہم کچ ذہن لوگ بھی قادیانیوں کو مظلوم و معصوم سمجھتے رہے۔۔

مگر سلام ان مجاہدوں کو جنہوں نے ان کی دکانداری کی ختم کر کے حق کی آواز بلند کی اب ان شاء اللہ گمراہی و اسلام دشمنی کا سورج غروب ہوگا۔۔

ہر جگہ اسلام و پاکستان کی صرف سربلندی ہوگی اور اسلام کا حقیقی خوبصورت چہرہ کبھی خراب کرنے کی اجازت نہیں دی جائے گی ۔۔

چاہے ان بندروں کی چیخیں آسمانوں تک جائیں ہم ناموس رسالت اور ختم نبوت کی حفاظت کے لئے اپنی زندگیوں کو بھی ترجیع نہیں دیتے۔۔ الحمداللہ

فی امان اللہ

تاجدارِ ختم نبوت زندہ آباد

تحریر: محمد شاہد عنائیت

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here