جمہوریت سے لطف اندوز ہوں

0
650

***** جمہوریت سے لطف اندوز ہوں *****

یہ لیجیے سر ۔۔۔

گزشتہ الیکشن تک خان صاحب کافی معقول معلوم ہوتے تھے ۔۔۔کہ۔۔۔ غیر سیاسی لوگوں نے بھی اپنی جان ہتھیلی پہ رکھ کر (کراچی میں کسی اور جماعت کو ووٹ دینا اسے ہی ہے جیسے محاذ پہ جانا):” ووٹ کو عزت” (ووٹ کی عزت ہو ووٹر کی خیر ہے)دینے کی بھر پور کوشش کرتے ہوے زمہ دار شہری ہونے کا فرض ادا کرنے کی بھرپور کوشش کی ۔۔۔یہ کوشش اس قدر کامیاب ہوئ کے کراچی میں دئیے جانے والے ووٹ کے نتیجے میں خان صاحب کے پی کے میں اپنی حکومت بنانے میں کامیاب ہو گئے ( جمہوری لاجک ۔۔۔۔ٹینشن ناٹ) ۔۔۔

ابتدائ سال تو عالم سرور میں گزرے کے “فاتح “ٹھہرے ۔۔۔

دوسرے سال سرور کی کیفت کچھ کم ہوئ تو ۔۔۔ امید پہ دنیا قائم ہے کے تحت حالت انتظار میں دوسال گزار ے ۔۔پھر ۔۔اگلے دوسال “اک تمنا لا حاصل کی کیفیت میں ٹھنڈی آہیں بھرتے ہوۓ گزرے۔۔۔۔۔ جبکہ آخری سال “بقیہ عزت ” کی سلامتی کی دعا کرتے رہے اور اس نتیجے پہ پہنچے کہ “جمہوری دعا “معلق رہتی ہے(تحقیق جاری ہے) ۔۔۔۔۔کیونکہ لیگی ۔۔۔۔۔ الطافی ۔۔ اور پپلے ۔۔۔ “خانی مجاہدین کو دیکھ کر زیر لب مسکراتے رہتے تو تب “تیری مسکراہٹ جان لیوا” ہے کا مطلب سمجھ آیا۔۔۔۔۔۔ ۔

مگر عزت کے معنی ومفہوم سے نا آشنا جمہوری “ہم تو ڈوبے ہیں صنم تم کو بھی لے ڈوبیں گے ” کی کوشش میں تا حال مصروف ہیں ۔۔۔جبکہ۔۔خانی مجاہدین یہ سمجھنے سے قاصر ہیں کے خان صاحب سیاسی جماعتوں کے کارکن “ایڈاپٹ”کر رہے ہیں یا خان صاحب کوسیاسی جماعتیں “ایڈاپٹ” کر رہی ہیں ۔۔۔۔۔ہماری پروفیسر صاحبہ نے فرمایا تھا کہ بچہ(سیاسی عمر ,,,,دھوکہ نہ کھائیں)ہے ابھی۔۔۔۔۔ تب ہی اچھل رہا ہے ۔۔۔۔ حکومت ملنے دو پتہ چل جاۓ گا…..اس وقت یہ سجھ نہ آ سکی کے پتہ ۔۔۔ خان صاحب کو چلنا ہے ۔۔۔ جمہوریوں کو یا غیر سیاسی مجاہدین کو۔۔۔۔۔ مگر اب معلوم ہوا تو دل چاہتا ہے پروفیسر صاحبہ کے ہاتھ چوم لیں کے کس قدر “پہنچی” ہوئ ہستی ہیں ۔۔۔۔غیر سیاسی مجاہدین ۔خان صاحب کی کارکردگی ۔۔ دعووں …….وعدوں اور “جوانوں” کی تعداد ۔۔۔۔۔کو دیکھنے کے بعد یہ کہنے پہ مجبور ہیں کے”ان تلوں میں تیل نہیں”…………… پھر بھی اگر کوئ زبردستی تیل نکلنے کی کوشش کرے تو وہ یقینا بہت “بہادر” ہے۔۔۔۔۔ غیر سیاسی مجاہدین اس” بیچارگی” کے عالم میں ان جمہوریوں کو “حیرت ” سے تکتے ہیں جو اتنے صدمات جھیلنے کے باوجود”دفاعی مہمات” سر کرنے کی “سر توڑ” کوشش میں مصروف ہیں جانےکب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وہ اپنی اس کوشش میں کامیاب ہوتے ہیں ۔۔۔۔جانے کب
نوٹ : اس پوسٹ پہ خاں صاحب کی کارکردگی پہ روشنی ڈالنے سے گریز کریں ۔۔۔۔ کیونکہ صاحبہ پوسٹ کو اپنا سر بہت عزیز۔۔۔۔ مزید یہ کے یہ جگ بیتی ہے آببیتی سمجھنے سے گریزکریں ۔۔۔۔۔

کالم نگار :جویریہ شفاعت کے کلام سے

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here